fredag 27 februari 2009

Rollerskating

Denna veckan har varit riktigt lång, men nu är det äntligen helg! Det har varit riktigt mycket att göra i skolan, men nu återstår bara ett prov i Organizational Communication innan det bär av till Florida nästa fredag! Vi har provet kl. 10.00, och planet lyfter från Wilmingtons flygplats kl. 14.00 - då börjar spring break! :) Ska bli riktigt kul och komma iväg och sola, bada och festa. Tiden går verkligen så himla fort, snart har vi varit i USA i två månader!

I torsdags anordnades "80's Skate Night" på ett Skate Center här i stan och vi var inte sena att hänga på våra amerikanska vänner som ville dit! 80-tals kläder och accessoarer inhandlades och väl på plats var det som att gå rätt in i en amerikansk college-film! Det var riktigt kul att snöra på sig rullskridskor och åka runt bland blinkande neonljus. Både jag och Mia - som under kvällen både gick under namnet "The Swedish Twins" och "ABBA" - hade klara minnen av hur bra man var på att åka rullskridskor som barn. Dock var det bara att konstatera att det inte går att likställa att lära sig åka rullskridskor med att lära sig cykla. Vi lyckades dock åka varv efter varv, utan att ramla en enda gång och det var en riktigt lyckad kväll!

Mia och Caroline

Back to the 80's

Mia, Emily, Anna, jag och Meredith

Under veckan har jag inte kunnat konstatera något speciellt, jag får återkomma på den punkten. Nu ska vi njuta av att det är lördag och att vi är lediga! Til next time, take care!

2 kommentarer:

  1. Fan va ni e heta!!! Mina snyggingar, saknar er!!! Puss

    SvaraRadera
  2. Yey nice, the 80's is back! Gud va kul o aka till Florida! Onskar jag hade kunnat joina er, men det blir lite val hektiskt for schemat:-) Ni kommer ha det fantastiskt, e jag saker pa! Sola lite extra for mig, e blek som aldrig forr...puss!

    SvaraRadera